Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506
Title: Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)
Authors: Овчаренко, Владислав Олегович
Keywords: ціноутворення
маркетингова політика
цінова стратегія
конкурентоспроможність
цінові знижки
диференціація цін
логістичні послуги
Issue Date: 14-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Овчаренко В. О. Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 99 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико- методологічних засад ціноутворення в маркетинговій діяльності підприємства; проведено аналіз маркетингової політики ціноутворення підприємства, включаючи оцінку існуючої системи формування цін та її конкурентоспроможності; обґрунтовано напрями вдосконалення цінової політики підприємства через розробку стратегічних пріоритетів, оптимізацію системи знижок та диференціацію цін.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Овчаренко.pdf2,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.