Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505
Title: Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт»)
Authors: Ніколаєць, Дар’я Олександрівна
Keywords: діджиталізація
маркетинг
просування
оптимізація
конкурентні переваги
маркетинг
маркетингові стратегії
диверсифікація
Issue Date: 14-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Ніколаєць Д. О. Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 83 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи digital-маркетингу на підприємстві; досліджено теоретичні основи та сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу. Автором систематизовано методичний інструментарій аналізу digital-маркетингу; проаналізовано особливості застосування digital-маркетингу в ТОВ "Ультра-Спорт". У третьому розділі розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи digital-маркетингу підприємства; обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ніколаєць.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.