Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєць, Дар’я Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-03-14T07:54:00Z-
dc.date.available2025-03-14T07:54:00Z-
dc.date.issued2025-03-14-
dc.identifier.citationНіколаєць Д. О. Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи digital-маркетингу на підприємстві; досліджено теоретичні основи та сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу. Автором систематизовано методичний інструментарій аналізу digital-маркетингу; проаналізовано особливості застосування digital-маркетингу в ТОВ "Ультра-Спорт". У третьому розділі розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи digital-маркетингу підприємства; обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.titleВикористання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ніколаєць.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.