Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505
Назва: Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт»)
Автори: Ніколаєць, Дар’я Олександрівна
Ключові слова: діджиталізація
маркетинг
просування
оптимізація
конкурентні переваги
маркетинг
маркетингові стратегії
диверсифікація
Дата публікації: 14-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Ніколаєць Д. О. Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 83 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи digital-маркетингу на підприємстві; досліджено теоретичні основи та сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу. Автором систематизовано методичний інструментарій аналізу digital-маркетингу; проаналізовано особливості застосування digital-маркетингу в ТОВ "Ультра-Спорт". У третьому розділі розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи digital-маркетингу підприємства; обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7505
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ніколаєць.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.