Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
Title: Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”)
Authors: Гура, Денис Дмитрович
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Гура Д. Д. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с.
Abstract: Метою дослідження є розробка ефективної комунікаційної стратегії для успішного виведення бренду соєвого соусу «Щедро» на ринок В2С. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних основ комунікаційної стратегії; - фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Щедро»; - аналіз українського ринку соєвого соусу; - проведення якісного дослідження цільової аудиторії ринку В2С методом глибинного інтерв'ю; а також визначення основних сегментів цільової аудиторії ринку В2С за результатами дослідження; - аналіз маркетингових комунікаційних стратегій конкурентів; розробка комунікаційної стратегії для соєвого соусу торгової марки «Щедро» на ринку В2С.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гура.pdf1,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.