Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГура, Денис Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-03-13T09:37:55Z-
dc.date.available2025-03-13T09:37:55Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationГура Д. Д. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка ефективної комунікаційної стратегії для успішного виведення бренду соєвого соусу «Щедро» на ринок В2С. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних основ комунікаційної стратегії; - фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Щедро»; - аналіз українського ринку соєвого соусу; - проведення якісного дослідження цільової аудиторії ринку В2С методом глибинного інтерв'ю; а також визначення основних сегментів цільової аудиторії ринку В2С за результатами дослідження; - аналіз маркетингових комунікаційних стратегій конкурентів; розробка комунікаційної стратегії для соєвого соусу торгової марки «Щедро» на ринку В2С.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleУправління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гура.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.