Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
Назва: Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”)
Автори: Гура, Денис Дмитрович
Дата публікації: 13-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гура Д. Д. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ “Щедро”) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка ефективної комунікаційної стратегії для успішного виведення бренду соєвого соусу «Щедро» на ринок В2С. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідження теоретичних основ комунікаційної стратегії; - фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «Щедро»; - аналіз українського ринку соєвого соусу; - проведення якісного дослідження цільової аудиторії ринку В2С методом глибинного інтерв'ю; а також визначення основних сегментів цільової аудиторії ринку В2С за результатами дослідження; - аналіз маркетингових комунікаційних стратегій конкурентів; розробка комунікаційної стратегії для соєвого соусу торгової марки «Щедро» на ринку В2С.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7497
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гура.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.