Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7496
Title: Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів)
Authors: Горяна, Анастасія Костянтинівна
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Горяна А. К. Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 94 с.
Abstract: Метою даної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень та розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики УМСФ. Практична новизна дослідження полягає у виявленні особливостей формування та реалізації маркетингової та комунікаційної політики неприбуткових організацій. Додатковою новизною є застосування теоретичних розробок до аналізу конкретних маркетингових комунікаційних політик на прикладі УМСФ. Дослідження демонструє виклики та проблеми, з якими стикаються в освітній діяльності університетів, а також представляє ефективні методи та стратегії, які сприяють розвитку комунікації. Крім того, результати цього дослідження мають практичну цінність для УМСФ. Це пов'язано з тим, що рекомендації та напрями вдосконалення маркетингової комунікаційної політики можуть бути розроблені для покращення відносин з партнерами та підвищення ефективності УМСФ.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7496
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горяна.pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.