Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоряна, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2025-03-13T09:33:00Z-
dc.date.available2025-03-13T09:33:00Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationГоряна А. К. Удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7496-
dc.description.abstractМетою даної кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень та розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики УМСФ. Практична новизна дослідження полягає у виявленні особливостей формування та реалізації маркетингової та комунікаційної політики неприбуткових організацій. Додатковою новизною є застосування теоретичних розробок до аналізу конкретних маркетингових комунікаційних політик на прикладі УМСФ. Дослідження демонструє виклики та проблеми, з якими стикаються в освітній діяльності університетів, а також представляє ефективні методи та стратегії, які сприяють розвитку комунікації. Крім того, результати цього дослідження мають практичну цінність для УМСФ. Це пов'язано з тим, що рекомендації та напрями вдосконалення маркетингової комунікаційної політики можуть бути розроблені для покращення відносин з партнерами та підвищення ефективності УМСФ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності закладу вищої освіти (на матеріалах Університет митної справи та фінансів)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горяна.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.