Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495
Title: Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро)
Authors: Говоруха, Анастасія Романівна
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Говоруха А. Р. Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 89 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є аналіз та оцінка конкурентних переваг ТОВ «Укрриба ЛТД». з урахуванням стратегії маркетингу та розробка основних напрямків щодо їх підвищення. Результати дослідження викладені в роботі на здобуття ступеня магістра та дозволяють зробити висновки: розроблений алгоритм формування маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішніх викликів та загроз може сприяти підвищенню конкурентного потенціалу компанії; рекомендації, які розроблені під час дослідження можуть бути використані в ході діагностики і прогнозування подальшої діяльності ТОВ «Укрриба ЛТД».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Говоруха.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.