Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоворуха, Анастасія Романівна-
dc.date.accessioned2025-03-13T09:30:01Z-
dc.date.available2025-03-13T09:30:01Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationГоворуха А. Р. Формування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7495-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є аналіз та оцінка конкурентних переваг ТОВ «Укрриба ЛТД». з урахуванням стратегії маркетингу та розробка основних напрямків щодо їх підвищення. Результати дослідження викладені в роботі на здобуття ступеня магістра та дозволяють зробити висновки: розроблений алгоритм формування маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішніх викликів та загроз може сприяти підвищенню конкурентного потенціалу компанії; рекомендації, які розроблені під час дослідження можуть бути використані в ході діагностики і прогнозування подальшої діяльності ТОВ «Укрриба ЛТД».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleФормування та розвиток маркетингових конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Говоруха.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.