Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7494
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи»)
Автори: Гамзіна, Олеся Янівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
персоналізований маркетинг
ефективність
Дата публікації: 13-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гамзіна О. Я. Удосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад питання маркетингової стратегії підприємства; визначенню видів маркетингових стратегій; аналізу ролі стратегічного маркетингу в розвитку підприємства; дослідженню зовнішнього середовища компанії «МЦАО Поліклініка Святого Антипи»; проведенню аналізу маркетингової стратегії компанії та формуванню шляхів її удосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7494
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гамзіна_О_Я.pdf809,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.