Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГамзіна, Олеся Янівна-
dc.date.accessioned2025-03-13T09:26:08Z-
dc.date.available2025-03-13T09:26:08Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationГамзіна О. Я. Удосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7494-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад питання маркетингової стратегії підприємства; визначенню видів маркетингових стратегій; аналізу ролі стратегічного маркетингу в розвитку підприємства; дослідженню зовнішнього середовища компанії «МЦАО Поліклініка Святого Антипи»; проведенню аналізу маркетингової стратегії компанії та формуванню шляхів її удосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectперсоналізований маркетингuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії (на матеріалах «МЦАО Поліклініка Святого Антипи»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гамзіна_О_Я.pdf809,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.