Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490
Title: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу
Authors: Андрієвський, Олександр Валерійович
Issue Date: 13-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Андрієвський О. В. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу на виробничих підприємствах, розробка та демонстрація практичних рекомендацій. Предметом дослідження є теоретико-методичні, науково-практичні аспекти та рекомендації щодо формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат».
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490
Appears in Collections:Спеціальність: 075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрієвський Олександр.pdf1,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.