Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієвський, Олександр Валерійович-
dc.date.accessioned2025-03-13T08:33:55Z-
dc.date.available2025-03-13T08:33:55Z-
dc.date.issued2025-03-13-
dc.identifier.citationАндрієвський О. В. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7490-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу на виробничих підприємствах, розробка та демонстрація практичних рекомендацій. Предметом дослідження є теоретико-методичні, науково-практичні аспекти та рекомендації щодо формування конкурентних переваг на основі стратегічного маркетингу ПрАТ «Запорізький олійножировий комбінат».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleФормування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрієвський Олександр.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.