Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432
Title: Розробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unity
Authors: Зубко, В. Д.
Keywords: алгоритм Boids
Unity
ECS
C#
моделювання
симуляція
Issue Date: 6-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Зубко В. Д. Розробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unity : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 68 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розробці та дослідженню алгоритму моделювання зграйної поведінки об'єктів у Unity з використанням алгоритму Boids. У роботі проведено аналіз методів моделювання групової поведінки, зокрема алгоритмів рою частинок, клітинних автоматів та ройового інтелекту. Визначено принципи уникнення зіткнень, вирівнювання руху та когезії як ключові елементи алгоритму Boids. Алгоритм реалізовано у середовищі Unity з використанням компонентно-орієнтованої архітектури ECS та мови програмування C#. Проведено тестування працездатності та продуктивності алгоритму, що підтвердило його ефективність у симуляціях великої кількості агентів.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432
Appears in Collections:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Zubko_122_Mag.pdf1,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.