Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубко, В. Д.-
dc.date.accessioned2025-03-06T12:10:42Z-
dc.date.available2025-03-06T12:10:42Z-
dc.date.issued2025-03-06-
dc.identifier.citationЗубко В. Д. Розробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unity : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці та дослідженню алгоритму моделювання зграйної поведінки об'єктів у Unity з використанням алгоритму Boids. У роботі проведено аналіз методів моделювання групової поведінки, зокрема алгоритмів рою частинок, клітинних автоматів та ройового інтелекту. Визначено принципи уникнення зіткнень, вирівнювання руху та когезії як ключові елементи алгоритму Boids. Алгоритм реалізовано у середовищі Unity з використанням компонентно-орієнтованої архітектури ECS та мови програмування C#. Проведено тестування працездатності та продуктивності алгоритму, що підтвердило його ефективність у симуляціях великої кількості агентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectалгоритм Boidsuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectECSuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectсимуляціяuk_UA
dc.titleРозробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Zubko_122_Mag.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.