Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432
Назва: Розробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unity
Автори: Зубко, В. Д.
Ключові слова: алгоритм Boids
Unity
ECS
C#
моделювання
симуляція
Дата публікації: 6-бер-2025
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Зубко В. Д. Розробка та програмна реалізація алгоритму моделювання зграйної поведінки в Unity : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 68 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці та дослідженню алгоритму моделювання зграйної поведінки об'єктів у Unity з використанням алгоритму Boids. У роботі проведено аналіз методів моделювання групової поведінки, зокрема алгоритмів рою частинок, клітинних автоматів та ройового інтелекту. Визначено принципи уникнення зіткнень, вирівнювання руху та когезії як ключові елементи алгоритму Boids. Алгоритм реалізовано у середовищі Unity з використанням компонентно-орієнтованої архітектури ECS та мови програмування C#. Проведено тестування працездатності та продуктивності алгоритму, що підтвердило його ефективність у симуляціях великої кількості агентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7432
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Zubko_122_Mag.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.