Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Title: | Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity |
Authors: | Погорілий, Д. С. |
Keywords: | процедурна генерація Marching Cubes Unity 3D-ландшафти комп'ютерна графіка воксельна графіка |
Issue Date: | 6-Mar-2025 |
Publisher: | Університет митної справи та фінансів |
Citation: | Погорілий, Д. С. Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity : кваліфікаційна робота магістра :122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 71 с. |
Abstract: | Робота включає аналіз методів процедурної генерації ландшафтів, таких як карти висот, іррегулярні сітки, тайлові системи, алгоритми Marching Cubes та Marching Tetrahedra. Обґрунтовано вибір алгоритму Marching Cubes завдяки його ефективності та високій деталізації. Проведено огляд програмних засобів для реалізації, серед яких Autodesk Maya, Three.js та Unity, з подальшим вибором Unity як найбільш придатного середовища для реалізації алгоритму. У ході роботи було розроблено алгоритм процедурної генерації, протестовано його ефективність та відповідність вимогам до реалістичності та продуктивності в інтерактивних 3D-сценах. |
URI: | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427 |
Appears in Collections: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2025_Pohorilyi_122_Mag.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.