Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Title: Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity
Authors: Погорілий, Д. С.
Keywords: процедурна генерація
Marching Cubes
Unity
3D-ландшафти
комп'ютерна графіка
воксельна графіка
Issue Date: 6-Mar-2025
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Погорілий, Д. С. Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity : кваліфікаційна робота магістра :122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 71 с.
Abstract: Робота включає аналіз методів процедурної генерації ландшафтів, таких як карти висот, іррегулярні сітки, тайлові системи, алгоритми Marching Cubes та Marching Tetrahedra. Обґрунтовано вибір алгоритму Marching Cubes завдяки його ефективності та високій деталізації. Проведено огляд програмних засобів для реалізації, серед яких Autodesk Maya, Three.js та Unity, з подальшим вибором Unity як найбільш придатного середовища для реалізації алгоритму. У ході роботи було розроблено алгоритм процедурної генерації, протестовано його ефективність та відповідність вимогам до реалістичності та продуктивності в інтерактивних 3D-сценах.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Appears in Collections:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_Pohorilyi_122_Mag.pdf2,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.