Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогорілий, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-03-06T08:54:47Z-
dc.date.available2025-03-06T08:54:47Z-
dc.date.issued2025-03-06-
dc.identifier.citationПогорілий, Д. С. Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity : кваліфікаційна робота магістра :122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427-
dc.description.abstractРобота включає аналіз методів процедурної генерації ландшафтів, таких як карти висот, іррегулярні сітки, тайлові системи, алгоритми Marching Cubes та Marching Tetrahedra. Обґрунтовано вибір алгоритму Marching Cubes завдяки його ефективності та високій деталізації. Проведено огляд програмних засобів для реалізації, серед яких Autodesk Maya, Three.js та Unity, з подальшим вибором Unity як найбільш придатного середовища для реалізації алгоритму. У ході роботи було розроблено алгоритм процедурної генерації, протестовано його ефективність та відповідність вимогам до реалістичності та продуктивності в інтерактивних 3D-сценах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UA
dc.subjectMarching Cubesuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subject3D-ландшафтиuk_UA
dc.subjectкомп'ютерна графікаuk_UA
dc.subjectвоксельна графікаuk_UA
dc.titleРозробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Pohorilyi_122_Mag.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.