Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погорілий, Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:54:47Z | - |
dc.date.available | 2025-03-06T08:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2025-03-06 | - |
dc.identifier.citation | Погорілий, Д. С. Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity : кваліфікаційна робота магістра :122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427 | - |
dc.description.abstract | Робота включає аналіз методів процедурної генерації ландшафтів, таких як карти висот, іррегулярні сітки, тайлові системи, алгоритми Marching Cubes та Marching Tetrahedra. Обґрунтовано вибір алгоритму Marching Cubes завдяки його ефективності та високій деталізації. Проведено огляд програмних засобів для реалізації, серед яких Autodesk Maya, Three.js та Unity, з подальшим вибором Unity як найбільш придатного середовища для реалізації алгоритму. У ході роботи було розроблено алгоритм процедурної генерації, протестовано його ефективність та відповідність вимогам до реалістичності та продуктивності в інтерактивних 3D-сценах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
dc.subject | Marching Cubes | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | 3D-ландшафти | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерна графіка | uk_UA |
dc.subject | воксельна графіка | uk_UA |
dc.title | Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2025_Pohorilyi_122_Mag.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.