Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427
Назва: | Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity |
Автори: | Погорілий, Д. С. |
Ключові слова: | процедурна генерація Marching Cubes Unity 3D-ландшафти комп'ютерна графіка воксельна графіка |
Дата публікації: | 6-бер-2025 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Погорілий, Д. С. Розробка алгоритму процедурної генерації тривимірних ландшафтів у середовищі Unity : кваліфікаційна робота магістра :122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 71 с. |
Короткий огляд (реферат): | Робота включає аналіз методів процедурної генерації ландшафтів, таких як карти висот, іррегулярні сітки, тайлові системи, алгоритми Marching Cubes та Marching Tetrahedra. Обґрунтовано вибір алгоритму Marching Cubes завдяки його ефективності та високій деталізації. Проведено огляд програмних засобів для реалізації, серед яких Autodesk Maya, Three.js та Unity, з подальшим вибором Unity як найбільш придатного середовища для реалізації алгоритму. У ході роботи було розроблено алгоритм процедурної генерації, протестовано його ефективність та відповідність вимогам до реалістичності та продуктивності в інтерактивних 3D-сценах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7427 |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2025_Pohorilyi_122_Mag.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.