Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7386
Назва: Розвиток корпоративної комунікації у гейм-індустрії
Автори: Якименко, С. І.
Ключові слова: гейм-індустрія
геймерська культура
геймерські спільноти
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Якименко С. І. Розвиток корпоративної комунікації у гейм-індустрії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасна ігрова індустрія перебуває в процесі постійного розвитку, у якому комунікаційні технології відіграють важливу роль. Розвиток інтернету та соціальних мереж створив нові можливості для спілкування між гравцями, розробниками та спільнотами, що оточують ігри. Ця тема є актуальною через швидке розширення та вплив нових комунікаційних каналів, які формують геймерську культуру та бізнес-аспекти індустрії. Наразі вітчизняні та закордонні дослідження стосуються різноманітних аспектів цієї проблематики. Деякі з них зосереджені на соціологічних аспектах комунікації в геймерських спільнотах, інші — на маркетингових аспектах взаємодії між гравцями та розробниками. Проте, актуальні завдання полягають у вивченні сучасних тенденцій, що впливають на комунікаційні процеси в індустрії, та у визначенні нових можливостей для подальшого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7386
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Yakimenko_061_Bak.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.