Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкименко, С. І.-
dc.date.accessioned2025-03-03T14:10:34Z-
dc.date.available2025-03-03T14:10:34Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationЯкименко С. І. Розвиток корпоративної комунікації у гейм-індустрії : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7386-
dc.description.abstractСучасна ігрова індустрія перебуває в процесі постійного розвитку, у якому комунікаційні технології відіграють важливу роль. Розвиток інтернету та соціальних мереж створив нові можливості для спілкування між гравцями, розробниками та спільнотами, що оточують ігри. Ця тема є актуальною через швидке розширення та вплив нових комунікаційних каналів, які формують геймерську культуру та бізнес-аспекти індустрії. Наразі вітчизняні та закордонні дослідження стосуються різноманітних аспектів цієї проблематики. Деякі з них зосереджені на соціологічних аспектах комунікації в геймерських спільнотах, інші — на маркетингових аспектах взаємодії між гравцями та розробниками. Проте, актуальні завдання полягають у вивченні сучасних тенденцій, що впливають на комунікаційні процеси в індустрії, та у визначенні нових можливостей для подальшого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectгейм-індустріяuk_UA
dc.subjectгеймерська культураuk_UA
dc.subjectгеймерські спільнотиuk_UA
dc.titleРозвиток корпоративної комунікації у гейм-індустріїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Yakimenko_061_Bak.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.