Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7380
Title: Виставки як засіб PR-репрезентації міжнародної діяльності університету
Authors: Мунтян, І. В.
Keywords: бренд
заклад вищої освіти
інформаційна акція
цільова аудиторія
комунікативні канали
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Мунтян І. В. Виставки як засіб PR-репрезентації міжнародної діяльності університету : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є просування бренду Університету митної справи та фінансів на вітчизняну та міжнародну аудиторію шляхом розробки та проведення інформаційної акції «Виставка уніформ митних служб передових країн світу в УМСФ». Інформаційна акція спрямована на покращення бренду Університету митної справи та фінансів як навчального закладу міжнародного рівня. Членство у всесвітній мережі митних університетів може привернути увагу нової аудиторії, яка зацікавлена у роботі в митній сфері як в Україні, так і за кордоном.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7380
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Muntyan_061_Bak.pdf1,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.