Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7380
Назва: Виставки як засіб PR-репрезентації міжнародної діяльності університету
Автори: Мунтян, І. В.
Ключові слова: бренд
заклад вищої освіти
інформаційна акція
цільова аудиторія
комунікативні канали
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Мунтян І. В. Виставки як засіб PR-репрезентації міжнародної діяльності університету : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є просування бренду Університету митної справи та фінансів на вітчизняну та міжнародну аудиторію шляхом розробки та проведення інформаційної акції «Виставка уніформ митних служб передових країн світу в УМСФ». Інформаційна акція спрямована на покращення бренду Університету митної справи та фінансів як навчального закладу міжнародного рівня. Членство у всесвітній мережі митних університетів може привернути увагу нової аудиторії, яка зацікавлена у роботі в митній сфері як в Україні, так і за кордоном.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7380
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Muntyan_061_Bak.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.