Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7379
Назва: Рекламна комунікація в сфері індустрії краси у соціальних мережах
Автори: Могілевська, О. Є.
Ключові слова: рекламна кампанія
б’юті-послуги
соціальні мережі
інтерактивні комунікації
брендінг
реклама
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Могілевська О. Є. Рекламна комунікація в сфері індустрії краси у соціальних мережах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 56 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розроблені нові рекламно-комунікаційні технології просування послуг б’юті-індустрії на платформі соціальних мереж. Не дивлячись на соціально-економічну кризу, спричинену повномасштабною агресією рф проти України сфера б’юті-індустрії продовжує розвиватися. Тому нові суб’єкти бізнес-діяльності, що починають працювати у цій сфері, потребують проведення недорогої, і в той же час якісної та ефективної рекламної кампанії, спрямованої на просування їх послуг на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7379
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Mogilevska_061_Bak..pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.