Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7376
Title: Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі
Authors: Шамрай, К. О.
Keywords: онлайн-магазин
Instagram-магазин
мобільна журналістика
соціальні мережі
реклама
бізнес
оклайн-каталог
електронна комерція
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Шамрай К. О. Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 49 с.
Abstract: Мета кваліфікаційної роботи: ведення онлайн каталогу та створення циклу публікацій для Instagram-магазину «M.D. Shop Essentials», обґрунтувати актуальність такого формату та його ефективність. Актуальність і новизна інформаційного продукту: зростаюча популярність платформи Instagram як основного каналу для e-commerce, що дозволяє бізнесам безпосередньо взаємодіяти з клієнтами через візуально привабливий контент. Новизна полягає у використанні сучасних інструментів Instagram для інтеграції шопінг-тегів, аналітики та персоналізації контенту, що оптимізує взаємодію з аудиторією та підвищує продажі. Зміст інформаційного продукту: тритижневий цикл публікацій в Instagram- магазині «M.D. Shop Essentials». Інформаційний продукт опубліковано в Instagram-магазині «M.D. Shop Essentials» з 24.01.2024 по 13.02.2024. Редакція Instagram-магазину «M.D. Shop Essentials» висловила пропозицію щодо подальшого співробітництва для ведення онлайн-каталогу магазину.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7376
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Shamray_061_Bak.pdf838,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.