Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7376
Назва: Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі
Автори: Шамрай, К. О.
Ключові слова: онлайн-магазин
Instagram-магазин
мобільна журналістика
соціальні мережі
реклама
бізнес
оклайн-каталог
електронна комерція
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Шамрай К. О. Технології рекламування торгівельного закладу в онлайн-просторі : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 49 с.
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи: ведення онлайн каталогу та створення циклу публікацій для Instagram-магазину «M.D. Shop Essentials», обґрунтувати актуальність такого формату та його ефективність. Актуальність і новизна інформаційного продукту: зростаюча популярність платформи Instagram як основного каналу для e-commerce, що дозволяє бізнесам безпосередньо взаємодіяти з клієнтами через візуально привабливий контент. Новизна полягає у використанні сучасних інструментів Instagram для інтеграції шопінг-тегів, аналітики та персоналізації контенту, що оптимізує взаємодію з аудиторією та підвищує продажі. Зміст інформаційного продукту: тритижневий цикл публікацій в Instagram- магазині «M.D. Shop Essentials». Інформаційний продукт опубліковано в Instagram-магазині «M.D. Shop Essentials» з 24.01.2024 по 13.02.2024. Редакція Instagram-магазину «M.D. Shop Essentials» висловила пропозицію щодо подальшого співробітництва для ведення онлайн-каталогу магазину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7376
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Shamray_061_Bak.pdf838,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.