Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373
Назва: Технології створення медіаконтенту для індустрії краси
Автори: Редовська, А. С.
Ключові слова: онлайн-медіа
регіональні медіа
магазин
соціальна проблематика
соціальна журналістика
мобільна журналістика
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Редовська А. С. Технології створення медіаконтенту для індустрії краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 61 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена створенню промороліка для Instagram магазину з метою просування товарів та послуг у цифровому середовищі і включає комплексний аналіз на основі специфіки комунікації в соціальних мережах та особливості аудиторії. Відмінністю роботи є поєднання нових технологій та комунікативного впливу для вирішення завдань щодо розширення авдиторії інтернет магазину через креативні реалізації у контенті, які привертають увагу та стимулюють дії, чому присвячена практична частина, розроблена на основі кейс-стаді досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Redovska_061_Bak.pdf912,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.