Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРедовська, А. С.-
dc.date.accessioned2025-03-03T12:14:06Z-
dc.date.available2025-03-03T12:14:06Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationРедовська А. С. Технології створення медіаконтенту для індустрії краси : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7373-
dc.description.abstractРобота присвячена створенню промороліка для Instagram магазину з метою просування товарів та послуг у цифровому середовищі і включає комплексний аналіз на основі специфіки комунікації в соціальних мережах та особливості аудиторії. Відмінністю роботи є поєднання нових технологій та комунікативного впливу для вирішення завдань щодо розширення авдиторії інтернет магазину через креативні реалізації у контенті, які привертають увагу та стимулюють дії, чому присвячена практична частина, розроблена на основі кейс-стаді досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectонлайн-медіаuk_UA
dc.subjectрегіональні медіаuk_UA
dc.subjectмагазинuk_UA
dc.subjectсоціальна проблематикаuk_UA
dc.subjectсоціальна журналістикаuk_UA
dc.subjectмобільна журналістикаuk_UA
dc.titleТехнології створення медіаконтенту для індустрії красиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Redovska_061_Bak.pdf912,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.