Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7365
Назва: Просування бренду закладу вищої освіти в Україні на зарубіжну аудиторію
Автори: Чуб, М. Т.
Ключові слова: бренд
заклад вищої освіти
інформаційна акція
цільова аудиторія
комунікативні канали
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Чуб М. Т. Просування бренду закладу вищої освіти в Україні на зарубіжну аудиторію : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 31 с.
Короткий огляд (реферат): Підвищення якості освіти через співпрацю з університетами, що є членами Всесвітньої мережі митних університетів. Розробка навчальних програм, що відповідатимуть міжнародним стандартам. Доступ до ресурсів, які допоможуть у вивченні митної справи. Обмін знаннями та досвідом, створення спільних проєктів, участь у міжнародних конференціях. Можливість підвищити бренд університету та збільшити кількість студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7365
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Chub_061_Bak.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.