Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7359
Title: Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство
Authors: Скрипник, С. В.
Keywords: реклама
медіа
вплив
суспільство
споживачі
етика
стратегії
маркетинг
рекламні кампанії
Issue Date: 30-Jul-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Скрипник С. В. Реклама в українських медіа та засоби її впливу на суспільство : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 79 с.
Abstract: Дослідження впливу реклами в українських ЗМІ на споживачів, визначення її особливостей та ефективності в контексті сучасних технологій маркетингу. Одержані висновки та їх новизна: висновки вказують на значний вплив реклами на суспільство. Виявлено, що реклама в українських медіа має суттєвий вплив на просування товарів та послуг. Результати дослідження можуть стати основою для подальшого вдосконалення рекламних стратегій в українських медіа. Практичне значення: полягає в розробці рекомендацій щодо ефективного використання реклами в українських ЗМІ, що буде корисним для маркетологів та рекламних агентств, які займаються просуванням товарів та послуг на ринку України. Крім того, дослідження може бути корисним для медіа-працівників, журналістів та інших фахівців, які займаються розміщенням реклами в українських ЗМІ.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7359
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Skrypnyk_061_Bak.pdf1,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.