Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7346
Назва: Технології просування освітнього закладу в Україні
Автори: Галушко, А. С.
Ключові слова: реклама
освітній центр
ліфлет
друкована реклама
піар-кампанія
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Галушко А. С. Технології просування освітнього закладу в Україні : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 44 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджена актуальность створення друкованої реклами та створення інформаційного рекламного продукту. Ліфлет є ефективним засобом для локальної реклами, їх можна розповсюджувати на різноманітних подіях, а також володіє високим рівнем уваги, адже друкованій рекламі часто виділяють більше часу на перегляд порівняно з онлайн-рекламою, де увага розпорошується між численними електронними повідомленнями та банерами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7346
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Galushko_061_Bak.docx.pdf896,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.