Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, А. С.-
dc.date.accessioned2025-02-28T13:10:17Z-
dc.date.available2025-02-28T13:10:17Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationГалушко А. С. Технології просування освітнього закладу в Україні : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7346-
dc.description.abstractУ роботі досліджена актуальность створення друкованої реклами та створення інформаційного рекламного продукту. Ліфлет є ефективним засобом для локальної реклами, їх можна розповсюджувати на різноманітних подіях, а також володіє високим рівнем уваги, адже друкованій рекламі часто виділяють більше часу на перегляд порівняно з онлайн-рекламою, де увага розпорошується між численними електронними повідомленнями та банерами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectосвітній центрuk_UA
dc.subjectліфлетuk_UA
dc.subjectдрукована рекламаuk_UA
dc.subjectпіар-кампаніяuk_UA
dc.titleТехнології просування освітнього закладу в Україніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Galushko_061_Bak.docx.pdf896,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.