Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7343
Назва: Лонгрід як форма промотексту у PR-комунікації закладу вищої освіти
Автори: Скалько, В. В.
Ключові слова: сторітелінг
кросмедійна комунікація
промотекст
онлайн платформи
комунікативні структури
комунікативні технології
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Скалько В. В. Лонгрід як форма промотексту у PR-комунікації закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі з'ясовуються переваги лонгріду як форми подання тексту та визначити підходи, що дозволяють завдяки використанню лонгріду підсилити ефект сприйняття повідомлення в PR-комунікації закладу вищої освіти. Одержані висновки та їх новизна: систематизовано теоретичні матеріали та досвідпрактичного використання лонгріду як кросмедійного тексту, що дозволить використати напрацьовані матеріали дляудосконалення комунікації закладів вищої освіти в Україні. Практичне значення: теоретичні та методичні результати цього дослідження будуть корисними журналістам та копірайтерам, допоможутьу вивчені такого формату промотексту PR комунікації. Створена добірка лонгрідів про переваги Університету митної справи та фінансів може бути реально використана уPR-комунікації закладу вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7343
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Skalko_061_Bak.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.