Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкалько, В. В.-
dc.date.accessioned2025-02-28T12:59:21Z-
dc.date.available2025-02-28T12:59:21Z-
dc.date.issued2024-07-30-
dc.identifier.citationСкалько В. В. Лонгрід як форма промотексту у PR-комунікації закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7343-
dc.description.abstractУ дипломній роботі з'ясовуються переваги лонгріду як форми подання тексту та визначити підходи, що дозволяють завдяки використанню лонгріду підсилити ефект сприйняття повідомлення в PR-комунікації закладу вищої освіти. Одержані висновки та їх новизна: систематизовано теоретичні матеріали та досвідпрактичного використання лонгріду як кросмедійного тексту, що дозволить використати напрацьовані матеріали дляудосконалення комунікації закладів вищої освіти в Україні. Практичне значення: теоретичні та методичні результати цього дослідження будуть корисними журналістам та копірайтерам, допоможутьу вивчені такого формату промотексту PR комунікації. Створена добірка лонгрідів про переваги Університету митної справи та фінансів може бути реально використана уPR-комунікації закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectкросмедійна комунікаціяuk_UA
dc.subjectпромотекстuk_UA
dc.subjectонлайн платформиuk_UA
dc.subjectкомунікативні структуриuk_UA
dc.subjectкомунікативні технологіїuk_UA
dc.titleЛонгрід як форма промотексту у PR-комунікації закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність: 061 Журналістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_Skalko_061_Bak.pdf1,94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.