Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7341
Назва: Рекламна та PR-комунікація логістичної компанії на онлайн-платформах
Автори: Босова, В. А.
Ключові слова: комунікаційна стратегія
інформаційна акція
цільова аудиторія
канали комунікацій
соціальні мережі
Дата публікації: 30-лип-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Босова В. А. Рекламна та PR-комунікація логістичної компанії на онлайн-платформах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розроблена комплексна комунікаційна стратегія з просування послуг компанії «ТС-logistics» на українському ринку шляхом реалізації інформаційної акції «ТС-logistics – Ваш надійний партнер». Новизна інформаційного продукту полягає у використання новітніх цифрових технологій та соціальних медіа платформ для максимального охоплення цільової аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7341
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 061 Журналістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Bosova_061_Bak.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.