Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7280
Назва: Формування асортиментної політики закладу ресторанного бізнесу
Автори: Наумович, Т. Р.
Ключові слова: асортимент
асортиментна політика
асортиментний портфель
ринок
оптимізація
маркетинг
оптимізація
оптимізація асортиментного портфелю
стратегічні рішення
Дата публікації: 5-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Наумович Т. Р. Формування асортиментної політики закладу ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с.
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено сутність та поняття асортиментної політики; обґрунтовано використання таксономічного аналізу, що надає можливість своєчасно діагностувати наявність кризових явищ на підприємстві і сприятиме розробці ефективних фінансових управлінських рішень; досліджено методичний інструментарій оптимізації асортиментного портфеля, який заснований на використанні стратегічних портфельних методів; запропоновано основні напрями підвищення ефективності управління асортиментною політикою підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7280
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumovich T.R..pdf19,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.