Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7275
Назва: Маркетинговий потенціал ресторану
Автори: Пінчук, В. В.
Ключові слова: маркетинговий потенціал
ресторан
ресторан
ринок
ресторанний бізнес
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Пінчук В. В. Маркетинговий потенціал ресторану : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 67 с.
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено сутність маркетингового потенціалу та його вплив на розвиток підприємства; розглянуто особливості управління маркетинговим потенціалом підприємств ресторанного бізнесу; досліджено вплив маркетингового потенціалу на конкурентоспроможність підприємств; наведено техніко-економічну характеристику ресторану «Pizza Day»; проаналізувано маркетингове середовище закладу ресторанного господарства «Pizza Day; оцінено маркетинговий потеціал досліджуваного закладу ресторанного господарства; запропонувано методичний підхід до формування маркетингових стратегій підприємства ресторанного господарства; розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом ресторану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7275
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pinchuk V.V..pdf19,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.