Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінчук, В. В.-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:38:02Z-
dc.date.available2024-08-02T11:38:02Z-
dc.date.issued2024-08-02-
dc.identifier.citationПінчук В. В. Маркетинговий потенціал ресторану : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7275-
dc.description.abstractВ роботі визначено сутність маркетингового потенціалу та його вплив на розвиток підприємства; розглянуто особливості управління маркетинговим потенціалом підприємств ресторанного бізнесу; досліджено вплив маркетингового потенціалу на конкурентоспроможність підприємств; наведено техніко-економічну характеристику ресторану «Pizza Day»; проаналізувано маркетингове середовище закладу ресторанного господарства «Pizza Day; оцінено маркетинговий потеціал досліджуваного закладу ресторанного господарства; запропонувано методичний підхід до формування маркетингових стратегій підприємства ресторанного господарства; розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом ресторану.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries2024;-
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleМаркетинговий потенціал ресторануuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pinchuk V.V..pdf19,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.