Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266
Title: Формування іміджу підприємства сфери гостинності
Authors: Марков, І. Ю.
Keywords: готель
імідж
підприємство гостинності
маркетинг
конкурентоспроможність
ефективність
Issue Date: 2-Aug-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Марков І. Ю. Формування іміджу підприємства сфери гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с.
Series/Report no.: 2024;
Abstract: В роботі досліджено сутність і складові елементи іміджу підприємств сфери гостинності; розглянуто методичні аспекти аналізу та оцінки елементів іміджу; виокремлено фактори впливу на формування іміджу в сфері гостинності; надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства готельного господарства (бутік-готель «Axelhof», м. Дніпро); досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування іміджу готелю; проаналізувано вплив фінансової діяльності готелю на його імідж; запропонувано заходи щодо формування позитивного іміджу готелю; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо формування позитивного іміджу готелю.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266
Appears in Collections:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markov I.Yu.pdf32,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.