Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарков, І. Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-02T13:51:50Z-
dc.date.available2024-08-02T13:51:50Z-
dc.date.issued2024-08-02-
dc.identifier.citationМарков І. Ю. Формування іміджу підприємства сфери гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність і складові елементи іміджу підприємств сфери гостинності; розглянуто методичні аспекти аналізу та оцінки елементів іміджу; виокремлено фактори впливу на формування іміджу в сфері гостинності; надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства готельного господарства (бутік-готель «Axelhof», м. Дніпро); досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування іміджу готелю; проаналізувано вплив фінансової діяльності готелю на його імідж; запропонувано заходи щодо формування позитивного іміджу готелю; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо формування позитивного іміджу готелю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseries2024;-
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємство гостинностіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleФормування іміджу підприємства сфери гостинностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Markov I.Yu.pdf32,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.