Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7264
Назва: Формування конкурентних переваг підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Логвіненко, Р. К.
Ключові слова: конкуренти
конкурентоспроможність
конкурентне середовище
готельно-ресторанний бізнес
оцінка
Дата публікації: 2-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Логвіненко Р. К. Формування конкурентних переваг підприємств готельно-ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 63 с.
Серія/номер: 2024;
Короткий огляд (реферат): Виходячи з поставленої мети виконано такі завдання досліджено теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства; розглянуто методи та моделі прийняття рішень у забезпеченні конкурентних переваг підприємства; проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства з метою визначення конкурентної позиції та його основних конкурентів; обґрунтовано основні напрями формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7264
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logvinenko R. K..pdf19,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.