Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7261
Назва: Оцінка та шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу
Автори: Федорова, А. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємства ресторанного бізнесу
кафе
лояльність
мотивація
Дата публікації: 3-сер-2024
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Федорова А. О. Оцінка та шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с.
Серія/номер: 241 «Готельно-ресторанна справа»;2024;
Короткий огляд (реферат): Розкрито суть основних постулатів конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу; охарактеризувано методи і показники оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу; досліджено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері ресторанного бізнесу; наведено загальну характеристику та здійснити аналіз конкурентного середовища підприємства ресторанного бізнесу (кафе «Добробут»); проаналізовано результати господарської діяльності підприємства ресторанного бізнесу; проведено оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу; розроблено та обґрунтовано концепцію програми лояльності для гостей кафе «Добробут»; визначено напрямки удосконалення системи мотивації персоналу в кафе «Добробут»; запропоновано програми зміцнення конкурентоспроможності кафе «Добробут».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7261
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorova A.O..pdf25,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.