Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7203
Назва: Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay
Автори: Щитов, Д. М.
Ключові слова: е-комерція
електронні платформи
бренд
Amazon
eBay
товари
асортимент
українські підприємці
Дата публікації: 19-лют-2025
Видавництво: Видавнича група "Наукові перспективи"
Бібліографічний опис: Щитов Д. М. Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay. Національні інтереси України : науково-практичний журнал. 2024. № 3(3). С. 454-469.
Короткий огляд (реферат): Стаття детально розглядає основні виклики, з якими стикаються українські підприємці при виході на міжнародні ринки через такі платформи, як Amazon і еBаy. Систематизуються та аналізуються фактори, які ускладнюють просування українських товарів на міжнародні ринки; особливості, переваги та недоліки зазначених електронних платформ та умови роботи на них. Увага приділяється, зокрема, таким проблемам, як недостатня обізнаність зарубіжних споживачів про українські бренди, мовні бар’єри, логістичні труднощі, відмінності в культурних споживчих уподобаннях, валютні ризики, різноманітні регуляції та стандарти, проблеми з поверненням товарів, тощо. Зазначено українські бренди, які вже успішно просунулися на платфор- мах Amazon та eBay, та українські вироби, які користуються особливим попитом. Дослідження також пропонує практичні рекомендації для підприємців, включаючи: використання соціальних мереж, впливових осіб та контент- маркетингу для підвищення впізнаваності (стратегія маркетингу), співпраця з міжнародними дистриб’юторами та платформами для покращення логістики та збільшення охоплення (партнерства). На прикладі успішних українських брендів, які подолали ці труднощі, а також SWOT-аналізу українських товарів на міжнародних платформах автор демонструє потенціал українських товарів на глобальному ринку та пропонує рекомендації по подоланню перешкод їх просування на міжнародних електронних платформах. На основі аналізу промоушена цих та інших зарубіжних успішних торговельних марок визначено ключові стратегії, які можуть бути адаптовані для просування українських брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7203
ISSN: 3041-1793
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
288-549-PB-455-470.pdf417,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.