Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩитов, Д. М.-
dc.date.accessioned2025-02-19T06:19:05Z-
dc.date.available2025-02-19T06:19:05Z-
dc.date.issued2025-02-19-
dc.identifier.citationЩитов Д. М. Труднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBay. Національні інтереси України : науково-практичний журнал. 2024. № 3(3). С. 454-469.uk_UA
dc.identifier.issn3041-1793-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7203-
dc.description.abstractСтаття детально розглядає основні виклики, з якими стикаються українські підприємці при виході на міжнародні ринки через такі платформи, як Amazon і еBаy. Систематизуються та аналізуються фактори, які ускладнюють просування українських товарів на міжнародні ринки; особливості, переваги та недоліки зазначених електронних платформ та умови роботи на них. Увага приділяється, зокрема, таким проблемам, як недостатня обізнаність зарубіжних споживачів про українські бренди, мовні бар’єри, логістичні труднощі, відмінності в культурних споживчих уподобаннях, валютні ризики, різноманітні регуляції та стандарти, проблеми з поверненням товарів, тощо. Зазначено українські бренди, які вже успішно просунулися на платфор- мах Amazon та eBay, та українські вироби, які користуються особливим попитом. Дослідження також пропонує практичні рекомендації для підприємців, включаючи: використання соціальних мереж, впливових осіб та контент- маркетингу для підвищення впізнаваності (стратегія маркетингу), співпраця з міжнародними дистриб’юторами та платформами для покращення логістики та збільшення охоплення (партнерства). На прикладі успішних українських брендів, які подолали ці труднощі, а також SWOT-аналізу українських товарів на міжнародних платформах автор демонструє потенціал українських товарів на глобальному ринку та пропонує рекомендації по подоланню перешкод їх просування на міжнародних електронних платформах. На основі аналізу промоушена цих та інших зарубіжних успішних торговельних марок визначено ключові стратегії, які можуть бути адаптовані для просування українських брендів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk_UA
dc.subjectе-комерціяuk_UA
dc.subjectелектронні платформиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectAmazonuk_UA
dc.subjecteBayuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectукраїнські підприємціuk_UA
dc.titleТруднощі у просуванні українських товарів та брендів на платформах Amazon та eBayuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
288-549-PB-455-470.pdf417,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.