Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6992
Title: Тенденції розвитку ринку електронної комерції у світі та в Україні
Authors: Щитов, Д. М.
Жадько, К. С.
Мормуль, М. Ф.
Keywords: е-комерція
В2С-сектор
цифровізація
електронна торгівля
транзакція
чат-боти
Issue Date: 7-Feb-2025
Citation: Щитов Д. М., Жадько К. С., Мормуль М. Ф. Тенденції розвитку ринку електронної комерції у світі та в Україні. Наукові перспективи. 2024. № 7(49). С. 942-954.
Abstract: статті аналізуються ключові тенденції та прогнози розвитку електронної комерції на найближчі роки. З огляду на стрімке зростання онлайн-торгівлі, автори вивчають вплив технологічних інновацій, змін у поведінці споживачів та регулятивних заходів на ринок. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, персоналізації досвіду покупців та екологічній стійкості у стратегіях компаній. Зазначено відмінності у розвитку світової та української електронної торгівлі. Виокремлено та проаналізовано дев’ять головних напрямів розвитку ринку е-комерції за останні роки: 1) швидкі темпи росту сегменту «бізнес для споживачів» над транзакцією «бізнес для бізнесу», 2) стрімке збільшення частки країн Близького Сходу та Африки на глобальному ринку електронної торгівлі, 3) технологічні зміни на ринках, 4) переважне значення сектору комп’ютерної техніки та пов’язаних з цим послуг, 5) поширення трансграничних транзакцій, 6) розвиток мобільної комерції (через смартфони), 7) використання чат-ботів, 8) удосконалення доставки товарів, 9) застосування штучного інтелекту на онлайн-платформах та магазинах. Наведено основні шляхи роботи з В2С-сектором (бізнес – клієнту) для покращення та зростання обсягів е-комерції. Досліджено шляхи удосконалення видів та форм доставки товарів покупцям, оскільки, як було з’ясовано, усі тенденції розвитку електронної комерції у 2024 році і далі спрямовані на те, щоб на перше місце поставити клієнтський досвід, створити цілісну та постійну взаємодію з покупцями. Стаття надає цінні інсайти для бізнесів, які прагнуть адаптуватися до нових умов ринку та використовувати інноваційні підходи для забезпечення конкурентоспроможності.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6992
ISSN: 2708-7530
Appears in Collections:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13585-Текст статті-13648-1-10-20240813.pdf339,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.