Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6992
Название: Тенденції розвитку ринку електронної комерції у світі та в Україні
Авторы: Щитов, Д. М.
Жадько, К. С.
Мормуль, М. Ф.
Ключевые слова: е-комерція
В2С-сектор
цифровізація
електронна торгівля
транзакція
чат-боти
Дата публикации: 7-фев-2025
Библиографическое описание: Щитов Д. М., Жадько К. С., Мормуль М. Ф. Тенденції розвитку ринку електронної комерції у світі та в Україні. Наукові перспективи. 2024. № 7(49). С. 942-954.
Аннотация: статті аналізуються ключові тенденції та прогнози розвитку електронної комерції на найближчі роки. З огляду на стрімке зростання онлайн-торгівлі, автори вивчають вплив технологічних інновацій, змін у поведінці споживачів та регулятивних заходів на ринок. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, персоналізації досвіду покупців та екологічній стійкості у стратегіях компаній. Зазначено відмінності у розвитку світової та української електронної торгівлі. Виокремлено та проаналізовано дев’ять головних напрямів розвитку ринку е-комерції за останні роки: 1) швидкі темпи росту сегменту «бізнес для споживачів» над транзакцією «бізнес для бізнесу», 2) стрімке збільшення частки країн Близького Сходу та Африки на глобальному ринку електронної торгівлі, 3) технологічні зміни на ринках, 4) переважне значення сектору комп’ютерної техніки та пов’язаних з цим послуг, 5) поширення трансграничних транзакцій, 6) розвиток мобільної комерції (через смартфони), 7) використання чат-ботів, 8) удосконалення доставки товарів, 9) застосування штучного інтелекту на онлайн-платформах та магазинах. Наведено основні шляхи роботи з В2С-сектором (бізнес – клієнту) для покращення та зростання обсягів е-комерції. Досліджено шляхи удосконалення видів та форм доставки товарів покупцям, оскільки, як було з’ясовано, усі тенденції розвитку електронної комерції у 2024 році і далі спрямовані на те, щоб на перше місце поставити клієнтський досвід, створити цілісну та постійну взаємодію з покупцями. Стаття надає цінні інсайти для бізнесів, які прагнуть адаптуватися до нових умов ринку та використовувати інноваційні підходи для забезпечення конкурентоспроможності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6992
ISSN: 2708-7530
Располагается в коллекциях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13585-Текст статті-13648-1-10-20240813.pdf339,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.