Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6915
Title: Сучасні технології соціальної реклами: навчальний посібник
Authors: Обласова, О. І.
Кодацька, Н. О.
Issue Date: 23-Dec-2024
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Обласова О. І., Кодацька Н. О. Сучасні технології соціальної реклами: навч. посіб. Дніпро : УМСФ, 2024. 155 с.
Abstract: Навчальний посібник присвячений актуальним питання соціальної реклами. Представлено матеріали до лекцій, завдання для індивідуального опрацювання студентами матеріалу та проблемні питання з кожної теми. Метою даної праці є надання бакалаврам – майбутнім фахівцям з журналістики, реклами та PR матеріалів для більш глибокого засвоєння курсу та набуття передбачених ОПП «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» компетенцій. Надані у навчальному посібнику матеріали являють собою узагальнення інформації про низку актуальних для соціальної реклами питань, які стосуються: визначення та сутності соціальної реклами, специфіки її функцій, історичних аспектів та світового досвіду соціальної реклами, принципів її класифікації та форм реалізації. Особливу увагу приділено особливостям створення та сприйняття різних форм соціальної реклами, її ефективності, сучасним формам і технологіям створення та просування.
URI: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6915
ISBN: 978-966-328-227-5
Appears in Collections:Кафедра журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Посібник_Суч.технол.соціальн.реклами_2024.pdf1,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.