Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбласова, О. І.-
dc.contributor.authorКодацька, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-12-23T06:25:30Z-
dc.date.available2024-12-23T06:25:30Z-
dc.date.issued2024-12-23-
dc.identifier.citationОбласова О. І., Кодацька Н. О. Сучасні технології соціальної реклами: навч. посіб. Дніпро : УМСФ, 2024. 155 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-328-227-5-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6915-
dc.description.abstractНавчальний посібник присвячений актуальним питання соціальної реклами. Представлено матеріали до лекцій, завдання для індивідуального опрацювання студентами матеріалу та проблемні питання з кожної теми. Метою даної праці є надання бакалаврам – майбутнім фахівцям з журналістики, реклами та PR матеріалів для більш глибокого засвоєння курсу та набуття передбачених ОПП «Журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю» компетенцій. Надані у навчальному посібнику матеріали являють собою узагальнення інформації про низку актуальних для соціальної реклами питань, які стосуються: визначення та сутності соціальної реклами, специфіки її функцій, історичних аспектів та світового досвіду соціальної реклами, принципів її класифікації та форм реалізації. Особливу увагу приділено особливостям створення та сприйняття різних форм соціальної реклами, її ефективності, сучасним формам і технологіям створення та просування.uk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.titleСучасні технології соціальної реклами: навчальний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник_Суч.технол.соціальн.реклами_2024.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.